Chyba ve fontu

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Tue Oct 22 10:40:47 CEST 2002

Dobry den,

Podle ruznych navodu jsem se pokusil prevest font ttf pro pouziti s TeXem.
Vytvoril jsem vsechny potrebne formaty souboru, dal jsem je tam, kam patri,
pustil texhash, protexoval zkušební soubor, ale dvi prohlízec (kdvi i xdvi)
jen nezvykle dlouho srotoval a pak spadl. Pri pokusu o vytvorení PS pomocí
dvips mi ten pouze vynadal, ze "virtual recursion stack overflow" (tetex na
SuSE Linux 7.2).

Poradte mi, prosím, kde mam hledat chybu nebo kde se dá najít správný postup
pro prevod. Je nejaka kontrola, ze ten ci onen typ souboru je v poradku?

Dekuji za radu

Josef