LyX a vlna

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri Oct 18 17:53:30 CEST 2002

On Thu, Oct 17, 2002 at 10:35:24AM +0200, Vaclav Ovsik wrote:
> Hmm, právě ten LyX zase moc nepoužívám (a lingvista taky nejsem :-),
> ale zkusím tedy alespoň poradit s tím Perlem, v tom celkem píšu.
>
> [...]
>
> while (<>)
> {
>     unless ( (m/\\begin_inset/ .. m/\\end_inset/)
> 	     || (m/\\begin\{verbatim\}/ .. m/\\end\{verbatim\}/) )
>     {
> 	s/\b([ksvzou])\b\s+/$1\n\\protected_separator\n/gi;

Tohle je velice zajímavé a určitě to vyzkouším. O .. operátoru
jsem ještě neslyšel, ale vypadá velice slibně.

Jediné co mi na tom vadí je, že já v podstatě NECHCI měnit
samotný LyXový dokument, ale preferoval bych až zpracování
následného meziLaTeXu nebo něco takového. V rámci dodržování
WYSIWYM principu (resp.  ,,separation of presentation and
content`` -- nevím co má co dělat zachovávání zvrhlých českých
pravidel s obsahem mého dokumentu) bych si myslel, že přetahování
předložek má být součástí zpracování dokumentu a ne provádění
změn v původním dokumentu.

	Každopádně děkuji,

		Matěj

--
Matej Cepl, matej at ceplovi.cz, PGP ID# D96484AC
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

We are told that [St. Anthony] once fell into dejection, finding
uninterrupted contemplation above his strength; but was taught to
apply himself at intervals to manual labour by a vision of an
angel who appeared platting mats of palm-tree leaves, then rising
to pray, and after some time sitting down again to work; and who
at length said to him, "Do thus, and thou shalt be saved."
    -- Life of St. Anthony