pdflatex, hyperref a cestina v zalozkach

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Wed Oct 9 17:58:48 CEST 2002

Zdenek Wagner wrote:

> Neexistuje. Problem neni v pdflatexu, ale ve formatu PDF a v Acrobatu.
> Puvodne mely zalozky povinne font v kodovani AdobeStandardEncoding (s tim
> nazvem si nejsem uplne jist), ktery ovsem obsahuje znaky zapadoevropskych
> jazyku. Navic ani tyto znaky neumi Acrobat Reader korektne zobrazit a v
> kazdem operacnim systemu se to chova trosku jinak. V nove verzi jiz je
> podpora pro UNICODE, ale kdyz takovy soubor prohlizim starsi verzi
> Acrobatu, vidim jeste daleko horsi smeti. Pismeno "P" v nazvu formatu by
> melo byt spise zdvojeno (na Partially Portable). Kdyz dostanu PDF pro
> [...]

aha, takze jedine shudne reseni je asi dediakritikovat. nemate to nekdo
uz udelane? dival jsem a bud jde vyuzit metody ze souboru, pd1enc.def
(nevim, ale jestli pak nebude potreba v nazvech sekci pouzit TeXovske
kodovani cestiny, neboodstranit diakritiku v .out souboru (tak jsem
narychlo udelal ja)

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky