citace a jak na ne ? :)

Michal Hajek hajek1 at karlov.mff.cuni.cz
Tue Oct 1 10:38:50 CEST 2002

Dobry den,

asi jsem se nepresne vyjadril, prostredi \thebibliography nepouzivam,
nahradil jsem ho radky:

\bibliographystyle{apalike}
\newpage
\bibliography{citace}
\end{document}

Cili, jestli to chapu dobre, ted bude asi potreba upravit styl
 apalike.bst nebo plainnat.bst, jek kvuli radkovani tak kvuli uprave
formy citace, tucneho pisma atp.. :)
To mi bude chvilku trvat, ale predbezne jsem zkusil nahradit

 "PhD thesis" za "Kandidatska disertacni prace"
" and"  za " a"

To vcelku zafungovalo dobre, tudiz nezbyva nez nastudovat btxhack.dvi a
btxdoc.dvi :)))

Jeste bych rad uvedl na pravou miru chovani plainnat vs. apalike.
 V mimokonferencni vymene mailu s p. Ceplem se vse vysvetlilo,
skutecne i me se podarilo dosahnout citaci jmenem a rokem
i za pouziti stylu plainnat.
Nejspise jsem vcera nekde pri zkouseni udelal chybu.

Dekuji Vam i vsem ostatnim za tipy a vydatnou pomoc.
Usnadnila mi hledani a urychlila praci, coz se mi uz dlouho nestalo. :))

Zdravi Michal Hajek