pdfcsplain - ruzne verze

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Fri May 31 10:57:04 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002, Petr Olsak wrote:

> Ja osobne jsem hlavne narazil na to, ze nektere
> verze misto \pdfannotlink pouzivaji \pdfstartlink s vicemene stejnou
> syntaxi. Stacilo mi pridat do dokumentu:
>
> \ifx\pdfannotlink\undefined
>    \let\pdfannotlink=\pdfstartlink
>
> a jede mi to na obou verzich. S obrazky bude vetsi potiz, tam byl vyvoj
> ruznych primitivu jeste bourlivejsi, ale obrazky jsem vetsinou neresil.

Than je jiz nejaky cas ve sve domovine, a pokud vim, do vyvoje pdftexu
nijak nezasahuje. Takze zatim nevim, jestli to nekdo vzal po nem (pokud ano a
vazne, prosim o sdeleni, zatim jsem zaregistroval jen dilci opravu /Rotate
u obrazku). Takze nekolik poslednich mesicu se pdftex nevyviji (bohuzel
se ani neopravuji chyby), primitivy jsou stale, takze nehrozi situace z
drivejska, co novy dokument, to nova release pdftexu a nove/jine
primitivy. Asi se tedy vyplati si obstarat posledni verzi a podivat se na
syntaxi. Mela by vydrzet.

--
Ondrej Koala Vacha