pdfcsplain - ruzne verze

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri May 31 10:33:29 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002, Josef Polach wrote:

> Dobry den,
>
> nektere sve prace delam pomoci pdfcsplainu. Zjistil jsem, ze v me distribuci
> Linuxu (SuSE 7.2) je starsi verze, ktera ma mj. jine prikazy, nez ta nova.
> Chystam se nainstalovat tu novejsi, (mela by snad byt na TL6). Tim si ale
> zavru dvere k pripadnym upravam jiz hotovych dokumentu napsanych pro starsi
> verzi.
>
> Je nejaky zpusob, jak mit vedle sebe soucasne obe verze? Je to nekde
> popsane? Nebo bude mensi zlo stare dokumenty prepsat... Vlastne toho tolik
> neni.

> [...]

Ja osobne jsem hlavne narazil na to, ze nektere
verze misto \pdfannotlink pouzivaji \pdfstartlink s vicemene stejnou
syntaxi. Stacilo mi pridat do dokumentu:

\ifx\pdfannotlink\undefined
   \let\pdfannotlink=\pdfstartlink

a jede mi to na obou verzich. S obrazky bude vetsi potiz, tam byl vyvoj
ruznych primitivu jeste bourlivejsi, ale obrazky jsem vetsinou neresil.

Petr Olsak