Vypis rozmezi hodnot

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Thu May 30 20:47:36 CEST 2002

On Thu, 30 May 2002, Jaromir Kuben wrote:

> Na to jste prisel kde? To je pravda jen v plainu a jeste je to nepresne.
> V latexu je to jinak a v nadstavbe amsmath uplne jinak.
> Staci se podivat do zdrojovych kodu.
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Jasne, uznavam svou chybu -- veril jsem sve pameti :)

Jinak, ja jsem mel samozrejme na mysli plainovske \dots... Ostatni neznam,
ale ani s tim plainovskym to evidentne neni nic moc :) Nastesti v tom
pripade, ve kterem jsem to pouzil to ekvivalent skutecne je (jeste se
vynuluje \mathsurround, ale to je defaultne v plainu stejne nulove :) )
Proto asi trvalo tak dlouho, nez na to nekdo zareagoval... :)

Zdravi
		PM