Source specials (was: Akutni problem -- pomoc pro manzelku)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu May 30 17:53:54 CEST 2002

On Thu, 30 May 2002, Matej Cepl wrote:

> Mimochode, TeXLive 6 je na těch Windowsech nainstalován
> v adresáři C:\Program Files\TeXLive (tuším, že to byl default) a
> daří se mu docela dobře. Je to tím, že nějak obchází dlouhá jména
> (a myslí si, že je v adresáři c:\progra~1) nebo je na tom stejně
> jako MikTeX?

Ono je to tim, ze se v zadnem pripade nepouziva povel

\input C:/Program Files/neco

Vsechny \input, \usepackage a dalsi LaTeXove speciality funguji relativne
a konkretni soubor se hleda v databazi. Tato cast jiz nema nic spolecneho
s TRIP testem. Samozrejme, ve svem dokumentu si uzivatel principialne muze
napsat v \input plnou cestu, ale pokud da do jmena souboru mezeru, nemelo
by to fungovat. Nikdy jsem to vsak v TeXLive nezkousel.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/