obrazky v AMSTexu

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue May 28 17:09:28 CEST 2002

Tak jako v plainu bych zkusil na zacatek souboru napsat

\input epsf

A pak vkladat obrazek prikazem

\epsfbox{jmeno_obrazku.eps}

velikost se da pripadne nastavit pomoci prikazu \epsfxsize, \epsfysize
pred vlozenym obrazkem. Tak napriklad

\epsfxsize=\hsize
\epsfbox{jmeno_obrazku.eps}

Vlozi obrzek roztazeny/zmenseny na \hsize

Pak je ale nutne mit balik epsf (standardne je soucasti souboru maker
kolem dvips)

PM

                         Petr Mandys
                                       VSK 17. listopadu