Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue May 28 11:20:42 CEST 2002

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Uz jsem to sem psal, ale nejak to ne a ne prijit...
>
> Pokud to dpadne takto:
> $ xdvi /tmp/czpro-workshop-windows.dvi
> xdvi: Postamble doesn't begin with POST
>
> tak to neni vec maker(plain,later), ale binarky.

Zkousel jsem prohnat ty dva DVI soubory tremi DVi drivery,
ktere tady mam (dvipm, dviscr, dvips). Linuxovy
vzdy prosel bez problemu, Widndowsi vzdy havaroval
bez vytvoreni jakehokoliv vystupu, ale v kazdem
driveru s trochu jinou chybovou hlaskou.
Mohu jeste vecer doma zkusit, jak si s tim poradi windvi
z TeXLive6.

Co zatim neni jasne: jedna se o dve nezavisle chyby
- a) poskozeny/nestandardni DVI
- b) rozdilna mezera za "References"
nebo jsou to projevy stejne chyby? Pokud to jsou nezavisle
chyby, muze byt b) zpusobeno rozdilem v makrech, a) ovsem
nikoliv.

Jak uz jsem psal, syn pouziva TeXlive6 instalaci na
win98 (tedy stejnou jako pan Cepl), a DVI soubory
z ni bezne zobrazuje a tiskne v Linuxu. Chyba a)
tedy take neni obvykla.

> --
> Ondrej Koala Vacha

                      Lubos Kloc