Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 28 11:07:28 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Petr Mandys wrote:

> Ja funkcni ,,wokenni'' TeX mam a jde mi precist pouze linuxova verze. To
> pro windows hlasi:
>
> dvi.cpp:400: bad dvi file (D:\Home\Pete\czpro-workshop-windows.dvi)
> Error: D:\Home\Pete\czpro-workshop-windows.dvi: bad DVI file.

TeXLive ma, pokud se nemylim, stejny zaklad jako teTeX. Moc bych se tedy
divil, kdyby pri portovani zapomneli otevrit dvi v rezimu "wb" nebo
spachali jine zverstvo. To se da pomerne snadno ohlidat. Take jsem se
dival hexadecimalne do souboru, jestli treba z 0A se nekde pri prenosu
nestalo 0D0A, ale nic takoveho jsem nenasel. Na zaklade tohoto vysledku se
spise domnivam, ze soubor byl poskozen pri prenosu.

Mimochodem, dvi prohlizece obvykle ctou dvi odzadu, aby nasly adresy
zacatku jednotlivych stranek. Proto musi nejdrive najit postamble. Pokud
nejaky procesor zpracovava soubor sekvencne, pak mohou na jiny typ chyby
narazit jeste drive, nez najdou postamble.

> PM

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/