Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 28 10:30:22 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Lubos Kloc wrote:

> Typicky generalsky efekt..... :-)
> Zatim se vsak LaTeXovi odbornici nevyjadruji, tak si zkusim
> alespon tipnout:
> DVI soubor by mel byt stejny, ale zjevne neni (ma i rozdilnou delku).

Na zacatku DVI souboru je textova informace uvnitr preamble, kde je datum
a cas vytvoreni, oznaceni konkretni implementace Texu, ktera dvi
vytvorila, pripadne jmeno dvi to dvi procesoru. Mirne odlisnou delku bych
tedy nepovazoval za rozhodujici.

> V plainu to takhle funguje dost spolehlive. Muj syn pouziva LaTex
> na Win98, a casto tiskne na mem pocitaci s Linuxem proste tak,
> ze prenese DVI soubor a napise jenom "lpr soubor.dvi".
> Zatim jsem nezaregistroval, ze by se mu nekdy vytisklo
> neco jineho nez co videl ve windvi, ale rucit za to nemohu.

dvi je dvi a musi byt jedno, ktery program ho vytvoril.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/