Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue May 28 10:28:31 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Matej Cepl wrote:

> Dobrý den,
>
> Navíc ve chvíli, kdy jsem chtěl otevřít soubor .dvi vytvořený na
> Windowsech pomocí xdvi na Linuxu, tak mi xdvi zkolabovalo (ani
> neotevřelo okno) s hláškou ,,xdvi.bin: Postamble doesn't begin
> with POST``. Myslel jsem si, že dvi by mělo být počítačově
> nezávislé?? Mmch, dvips také zkolaboval, pro změnu s výkřikem

dvi _je_ pocitacove nezavisle, ale to, co jste prilozil jako dvi s nazvem
*windows.dvi je _zmrsene_ dvi. Na pozici, kde zacina postamble
(pozice 2d86, znak f8) maji nasledovat 4 byty s odkazem na bop posledni
strany. Tyto byty jsou 0000266b, abe bop posledni strany je
na pozici 2669, jak snadno nahlednouti. Po oprave prislusneho bytu to
stale nefunguje, protoze to je pomrsene asi jeste na vice mistech.

O formatu dvi souboru je mozno si precist napriklad v TBN, kap. 7.4.

Petr Olsak