Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 28 10:05:06 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Matej Cepl wrote:

> Dobrý den,
>
> na svůj Linux (kde mám tetex z RedHatu 7.0CZ (balíček má verzi
> 20000807-1cz1 a latex hlásí ,,This is TeX, Version 3.14159 (Web2C
> 7.3.1)``). A výsledek byl naprosto v pohodě (před i pod
> References je stejná mezera)!

Jak jiz bylo napsano, nektere veci se v LaTeXu bohuzel meni. To je taky
duvod, proc mam stale na svem pocitaci prastarou verzi a bojim se
upgradovat...

> Navíc ve chvíli, kdy jsem chtěl otevřít soubor .dvi vytvořený na
> Windowsech pomocí xdvi na Linuxu, tak mi xdvi zkolabovalo (ani
> neotevřelo okno) s hláškou ,,xdvi.bin: Postamble doesn't begin
> with POST``. Myslel jsem si, že dvi by mělo být počítačově

Mne dvipm v OS/2 otevre prilozenty linuxovy dvi, u toho wokenniho nahlasi
"Corrupt dvi file". Samozrejme dvi je nezavisle na systemu. Ma presne
definovanyu standard, ktery se da najit urcite na CTAN. Momentalne jsem
tady na zadnem z pocitacu nenasel funkcni wokenni TeX, takze to nemohu
zkontrolovat, a vzpominam si, ze s kolegou, ktery pouziva TeXLive, si
vymenujeme bud LaTeXove zdrojaky nebo PS. Na internetu je ale rada
dokumentu v dvi, asi obvykle nebyly vytvoreny v OS/2, ale jeste jsem nemel
problemy s oteviranim zadneho dvi...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/