ANNONCE : slidy v latexu

Jan Faigl faiglj at cs.felk.cvut.cz
Mon May 27 19:32:23 CEST 2002

radost mi nezkazite, protoze nez jsem zacal tak jsem hledal co by pro mne
bylo nejvhodnejsi a nic co by mi vyhovovalo jsem nenasel,
moc se mi libi utopiatypesettings (ale nenasel jsme verzi volne ke
stazeni),
 tak jsem si napsal vlastni ikdyz ponekud chudsi,  vim jak
funguje, a ma vsechno co potrebuju, az na export do html, ale to snad
vyresim pomoci latex2html,
s nicim to nesrovnavam, napsal jsem to a nejen ze jsem pronikl do dalsich
taju TeXu, ale navic jsem s tim velmi spokojen, protoze mi ted priprava
prezentaci trva mnohem mene casu
je to jeden z mnoha balicku, ktere se valeji po svete nic vic nic min,

 Preji hezky den

     Jan Faigl

btw. neptal jsem se jestli jsou nejake jine balicky, jenom jsem to oznamil :-)
mohlo to byt nekomu ku prospechu, treba nekdo jako ja hleda jednoduche
reseni, tot vse