ANNONCE : slidy v latexu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Mon May 27 17:32:22 CEST 2002

Jan Faigl wrote:
> vytvoril jsme tridu pro tvorbu slidu v latexu s podporou formatu .pdf,
> vyuziva funkci adobe acrobat readeru, napr. fullscreen, navigator menu a
> tak ruzne.
> soubory i s ukazkami jsou zatim ke stazeni na
> adrese http://labe.felk.cvut.cz/~xfaigl/tex/
> dokumentace neni nic moc, resp. neni zadna (snad se k tomu nekdy dostanu)
> je prilozeno par ukazek,
> pokud by se nekomu libil vysledek a treba ho i nekdy pouzil, muze mi
> napsat;
> namety a pripominky muzete psat na mail: faiglj at cs.felk.cvut.cz

> [...]

Nechci vám kazit radost, ale pár podobných balíčků už na světě je, např.:
http://lrb.cs.uni-dortmund.de/~lehmke/texpower/
http://ls1-www.cs.uni-dortmund.de/~lehmke/texpower/doc/fulldemo.pdf
http://www.river-valley.com/download/
http://www.river-valley.com/download/manual.pdf

Pro texpower je mail-list na adrese texpower at amaunet.cs.uni-dortmund.de.

Pěkný přehled je na téhle adrese:
http://www.miwie.org/presentations/presentations.html

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical