Fwd: acroread

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Tue May 21 16:07:32 CEST 2002

> Zdá se, že se Adobe alespoň trochu polepšil... (sám jsem to
> nezkoušel, jak jsem koupil, tak forwarduji).

> acroread 5.05 for linux is available
>
> http://www.adobe.com/products/acrobat/alternate.html

Koukal jsem se na nej. Pozoroval jsem nasledujici rozdily:
+ acroread 5.0.5 umi PDF 1.4
+ PDF jiz lze ulozit, vcetne optimalizace
- stale neni k dispozici plug-in pro video a audio
- u aktivni zalozky vidim cerny obdelnik misto textu
+ v prezentacnim modu jiz lze zavrit okno s thumbnailama
+ tisk ma vice options
+? lze volit Smoothing rastrovani pro text, line art, images, CoolType
snad zvysujici kvalitu rastrovani na nekterych monitorech, ale moc tomu
nerozumim, vidim vse uspokojive s defaultnim nastavenim.

Vitek Zyka