manuscript

Milan Vancura milan.vancura at netcentrum.cz
Mon May 20 10:23:54 CEST 2002

> Cyklostyl byl cerny. Modry az modrofialovy byl Ormig. Pracovni postup byl
> velmi podobny, ale nepsalo se na blanu, nybrz na specialni papir. Zvladlo
> to mene kopii nez cyklostyl (pak doslo k rozmazani) a take to casto
> plivalo barvu vsude kolem.

Ano, maminka mi presne toto potvrdila, akorat to plivani barvy popsala
vystiznejsim, avsak tezko publikovatelnym zpusobem :-)

Podle vsech popisu se v takovem pripade uz pismenka lisi uplne nahodne, nejsou
podobna ani ta psana stejne silnym uhozem, protoze ta barva se rozpila pokazde
jinak.

Otazkou je, co (ktera vlastnost) TeXu je pak jeste k pouziti - zalamovani radku
urcite ne, verna simulace by naopak mela zalamovat uplne nesmyslne, menit fonty
uprostred slova take v TeXu normalne nejdou... Pripomina mi to, jak pan Olsak
v jednom clanku zkousel v TeXu napodobit vystup z Ventury nebo nejakeho
podobneho DTP programu :-)

Ale stejne... ...blbustkam zdar!

(to je taky odpoved pro Mateje na jeho pocit, ze mu tady hanime jeho snahu :-)

Milan Vancura

P.S.: Pametniky bych jeste prosil o nazev rozmnozovaci metody na termocitlivy
papir. Poznavaci znak - stranky priserne smrdely a za pul roku clovek idel jen
sede skvrny na sedem papire :-) Kdysi jsem takto mel okopirovane manualy k
osmibitovym pocitacum...