Vyrezavani z PostScriptu

Petr Mikulik mikulik at monoceros.physics.muni.cz
Fri May 17 10:40:16 CEST 2002

> Ja bych to radeji nedelal. Pro barevne obrazky se pouziva ztratova
> komprese a principialne jedinou moznosti je dekomprese a opetovna komprese
> s jinymi parametry. Muze tim dojit k vyrazne ztrate kvality.

Ja jsem ted myslel spise na to, aby slo extrahovat text resp. ho editovat v
pdf souboru, kdyz clovek nema komercniho acrobata. Text jde extrahovat
pomoci ghostscriptu, ale editovat primo v pdf? V postscriptu je to
vetsinou jednoduche. (Obcas je treba zmenit popis nejakeho obrazku, opravit
preklep apod., aniz by byl k dispozici zdrojak.)

---
Petr Mikulik