Vyrezavani z PostScriptu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 17 10:33:18 CEST 2002

On Fri, 17 May 2002, Petr Mikulik wrote:

> Apropos, existuje nejaka utilitka na konverzi pdf mezi ruznymi
> zkomprimovanimi (neco jako nacti pdf a uloz do zadaneho \pdfcompresslevel)?

Ja bych to radeji nedelal. Pro barevne obrazky se pouziva ztratova
komprese a principialne jedinou moznosti je dekomprese a opetovna komprese
s jinymi parametry. Muze tim dojit k vyrazne ztrate kvality. V pricipu
neni problem vzit PS kod z ghostscriptu, pomoci /DCTDecode filter
dekomprimovat obrazek na nekomprimovany EPS a ten znovu zkomprimovat.

> ---
> Petr Mikulik

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz