okraje a rozmery strany

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed May 15 09:09:54 CEST 2002

ja by som dokonca povedal, ze ani na tej istej tlaciarni vam to nevyleze furt
rovnako od okraja. Na posuv papiera vplyva milion veci, teplota, hrubka
papiera, kvalita papiera..... O tom sa najlepsie presvedcite ak vytlacite jednu
stranu na ten isty papier viac krat. Je takmer nemozne, aby sa to dokonale
prekryvalo. Ked mate moznost tlacit z obidvoch stran naraz, tak aspon
docielite, ze na tom istom harku bude rovnaky posun z obidvoch stran. Kazda
tlaciaren ma mozno nastavene inac okraje, dokaze pisat na vacsu mensiu
plochu.....  Aj na tej najkvalitnejsej tlaciarne niekedy "uleti" papier aj o
cely mm. Takze by som riskol, ze co vlastne pozadujete, je v sucasnosti takmer
nemozne.

Mozno Vam teda neostava nic ine len vypis prisposobit roznym tlaciarnam bud
priamo v subore alebo s posuvom az v tlaciarni.

Zdravi
Ladislav Bitto