ispell ve Windows

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon May 13 11:40:42 CEST 2002

On Mon, 13 May 2002, Jirka Kosek wrote:

> Jenže toto funguje jen ve Win95/98/Me, ne ve WinNT/2000/XP.

Pro WinNT se analogicky radek vlozi do config.nt, ktery je nekde ve
\windows\system nebo \windows\system32 (pripadne jeste hloubeji v
podadresarich). Win2000/XP neznam, nevylucuju, ze je to tam uplne jinak. V
kazdem pripade je nutno rebootovat, jen odlogovani a nalogovani nestaci.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/