ispell ve Windows

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Sat May 11 03:25:53 CEST 2002

On 11 May, Jirka Kosek wrote:
> Zdravím,
>
> chtěl jsem pro TeXLive 7 připravit český slovník pro ispell.
> Při studiu TL jsem zjistil, že ispell je zde pouze ve verzi pro
> Windows. Používáte někdo ispell ve Windows? Mě se nepodařilo
> jej rozumně spustit (na textové konzoli generuje ANSI sekvence,
> které normálně ve Windows nejsou interpretovány). Jediné, jak
> umím ispell spustit je přímo z editoru Emacs.
>
> Používá tedy někdo ve Windows ispell jinak než přímo z Emacsu
> -- z příkazové řádky, z jiného editoru? Nerad bych se dělal s
> něčím, co nikdo nepoužívá.

Já ho používám, ale stejně jsem udělal jsem si ho sám ze zdrojáků
Petra Koláře. Jinak co se týče nečitelnosti v konzoli, tak pomoc
je jednoduchá. Stačí se pustit do zcela prastaré činnosti: totiž
přidat do c:\config.sys (ano, tenhle dědeček ještě existuje!)

	DEVICE=C:\WINDOWS\COMMAND\ANSI.SYS

a voilá ispell fachá jako hodinky. Zavzpomínáte si na staré dobré
časy bastlení CONFIG.SYSu :-) A pokud jste to už zapomněli, tak
je potřeba rebootovat, protože jinak se to nenatáhne.

	Hezký den

		Matěj Cepl

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10,
Somerville, Ma 02143,
(617) 623-1488

I went to a Grateful Dead Concert and they played for SEVEN
hours.  Great song.
    -- Fred Reuss