ispell ve Windows

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Sat May 11 02:01:51 CEST 2002

Zdravím,

chtěl jsem pro TeXLive 7 připravit český slovník pro ispell. Při studiu
TL jsem zjistil, že ispell je zde pouze ve verzi pro Windows. Používáte
někdo ispell ve Windows? Mě se nepodařilo jej rozumně spustit (na
textové konzoli generuje ANSI sekvence, které normálně ve Windows nejsou
interpretovány). Jediné, jak umím ispell spustit je přímo z editoru
Emacs.

Používá tedy někdo ve Windows ispell jinak než přímo z Emacsu -- z
příkazové řádky, z jiného editoru? Nerad bych se dělal s něčím, co nikdo
nepoužívá.

			Jirka Kosek

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz