Zaokrouhlovani pri prevodu jednotek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 10 19:10:44 CEST 2002

On Fri, 10 May 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Ano, dvips tam pise pixely. Ale vzdy jsem si myslel, ze nakonec pred
> prevedenim do pixelu to musi byt v bp, jinak receno, ze uzivatel to vzdy
> musi mit zadane v bp, tedy ze po vsech transformacich to musi byt bp. Ale
> uz je to dlouho, a bylo by logicke, aby slo zadavat primo pixely.
> Prilezitostne si to overim.

device space je v pixelech, user space je puvodne v bp. Transformaci se
jednotky ve vhodnem okamziky prevedou. PS ovsem umi transformace, takze
mohu pridat transformaci, ktera prevede pixely na bp. Uvnitr to ale
funguje tak, ze se obe transformacni matice vynasobi. Pouze v tomto
nasobeni je floating point, vse ostatni je uz integer.

> --
> Ondrej Koala Vacha

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz