pdfTeX Anglicky -> Cesky

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Thu May 30 21:05:23 CEST 2002

Dobry den,

snazim se neco psat o pdfTeXu, ale vzhledem k tomu, ze jsou  v podsate
vsechny materialy v anglictine a ja zadny dobry anglictinar  nejsem
narazil jsem na nekolik nejasnosti...

Jak prelozit vetu:

A <thread-action spec> performs an article thread reading.

a jak vlastne nejlepe prekladat ,,article threads''?

Dale si nejak nevim rady s ceskym vyrazem pro ,,outlines''

Mozna by mi stacil jen nejaky clanek o pdfTeXu v cestine, ale nic moc jsem
nenasel. Jen clanky ze zpravodaje 98/2 o TrueTypech v pdfTeXu a v 99/3 je
recenze na pdfTeX, ale ta nejde prilis hluboko :(

Dekuji za pomoc

           Petr Mandys