okraje a rozmery strany

Klimes Marek xklime09 at stud.fee.vutbr.cz
Wed May 15 02:04:29 CEST 2002

Dobry den,
potrebuji vysazet presne definovany ramecek okolo stranky. Pouzivam
fancyhdr a problem je v tom, ze dane okraje (pozice ramecku) neni vzdycky
stejna, myslim tim, ze na kazde tiskarne jsou okraje kolem ramecku jine.
Prilozil jsem dany zdroj. soubor a mohl byste mi nekdo prosim poradit co s
tim ? Ja myslim ze chyba by mohla byt ze kreslim ramecek jako delky car v
mm od urcite pozice 0,0. neslo by nejak zaridit, abych mohl delku cary
zadat napr. put(-10,0){\line(1,0){\paperwidth-11}} proste aby se mi cary
kreslili tak ze by koncili presne xx mm od okraje papiru.
Sazim pomoci pdfcslatex. A pro pripad ze byste si nekdo ukazkovy pdf
vytisknul, tak zminene okraje kolem vnejsiho ramceku maji byt: zleva
30,zprava 11, nahore i dole 12mm.

Dekuji, Marek K.