PFB --> PFM

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Tue Mar 12 10:04:39 CET 2002

n_petr at seznam.cz wrote:

> Ne to byl jen přecvak u emailů při odhlašování, omlouvám se. Už jsem si snad
> obě dvě adresy odhlásil a budu používat pouze obyčejnou.
>
> Já jsem se dočetl, že AFM je ořezaná a méně dokonalá verze PFM. A PFM se
> generuje z PFB nebo se pletu ? PFB (a PFM výjimečně i AFM) používají
> produkty Adobe a to PFM je zobrazitelné ve Windows (AFM samozřejmě taky). Já
> bych potřeboval z PFB vytvořit přímou cestou hlavně PFM (AFM jako bonus k
> tomu). Pořád žiju v domnění, že PFB je zdrojovým kódem jak pro PFM, tak pro
> AFM nebo ne ? Co vůbec znamenají ty zkratky souborů ?
u adresou SuSE.Linux nedate pokoj ...

docetl jste se spatne.

AFM obsahuje bboxy jednotlivych pismen + kerningove informace (a to dvou
typu) + kompozitni fonty.

PFM obsahuje jen kerningove informace (a to jen jednoho typu)

PFB obsahuje (resp, lze z nej dostat prostrednictvim PS operatoru) bboxy.

tedy AFM obsahuje informace obsazene dohromady v PFM a PFB

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky