jak na citace

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Fri Mar 8 09:56:21 CET 2002

Dobrý den,
odpovídám na Vas dopis ze dne 8. března 2002 v 9:25:50,
ve kterém pisete:

> Zdravim, chtel bych se zeptat,jak spravne psat citace. Jedna se o
> diplomovou praci a co jsem si prohlizel ruzne prace, tak je
> pouzivano budto umisteni dole pod carou - tedy latexovsky \footnote
> nebo (to daleko mene) jako odkaz na literaturu umistenou na konci
> Ktere resseni je psravne? Nebo je to jedno? Mozna kombinace obou? Je
> mozne poradit napr. nejaky link, kde bych se o tom dozvedel vice?
> Diky za odpoved. -- S pozdravem

Zkuste se podivat treba sem
http://www.phil.muni.cz/fil/ruzne/citace.html

P. S. Poz. pod carou je pohodlnjesi pro ctenare (nemusi listovat a
dohledavat), pozn. na konci byva pohodlnejsi pro autora (ma to vse
pohromade pro dalsi zpracovani, treba i pro jine ucely)

Zdraví