Jak na basnickou sbirku

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Mar 5 22:24:35 CET 2002

On Tue, Mar 05, 2002 at 07:46:01PM +0000, Jan Houstek wrote:

> Reseni s psnup a podobnymi nastoroji, ktere meni velikost, neni
> prilis vhodne, pokud ps obsahuje bitmapove fonty. Vhodne je
> sazet uz v zamyslene velikosti (je to pohodlnejsi i z toho
> duvodu, ze kdyz napisete \vskip 5mm, tak to skutecne ve
> vysledku bude 5mm, 10bodovy font bude skutecne 10bodovy apod.),
> a pak to pomoci psnup ci pstops jen poskladat.

Ale to jsem přesně myslel, že dělám. Když jsem zadal jako vstupní
soubor ve formátu A6 aby byl dvakrát vytištěn na papír formátu
A5, tak bych předpokládal, že k žádnému měnění velikosti nedojde.
Ale možná se mýlím -- pak by to samozřejmě chtělo jenom
pstops s něčím takovýmhle

	pstops 2:0L at 1(h,0)+1L at 1(h,w/2) infile outfile

Nebo jsem zase něco nepochopil?

	Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller