zrcadlove zrcadlo

Josef Svoboda j.svoboda at phoenix.cz
Tue Mar 5 16:09:03 CET 2002

> mohl byste mi prosim nekdo poradit, kterak v plainTeXu vytvorit
> zrcadlove okraje? tj. stejne velke u hrbetu a u okraju (tedy pokud se
> jedna o slozenou knihu.

Zkuste nasledujici reseni, myslim, ze jsem to opsal ze Zpravodaje 1-4/1995.

% Odsazeni pravych stranek od okraje papiru (nutno pripocitat tloustku hrbetu)
\newdimen\rightpageoffset
\rightpageoffset=30mm

% Odsazeni levych stranek od okraje papiru
\newdimen\leftpageoffset
\leftpageoffset=20.8mm

% Nutno odecist standardni odsazeni 1in
\advance\rightpageoffset by -1in \advance\leftpageoffset by -1in

% Uprava casti output rutiny
\let\Shipout=\shipout
\def\shipout{\ifodd\count0\hoffset=\rightpageoffset\else\hoffset=\leftpageoffset
\fi\Shipout}