opet: jak se vysazi.... (bylo) Re: Kde najdu archiv ? (prosim

petrch at regnet.cz petrch at regnet.cz
Tue Mar 19 00:04:03 CET 2002

Dobry den,

dekuji za pomoc a za podnety. Popravde receno odpovedi, ac velmi
vstricne, me trochu utvrdili, ze zde pro zacatecniky chybi (chybi,
nebo neni vhodne nastrcen odkaz do FAQ), napriklad oproti programovani,
neco jako "snippets", proste takove uzitecne ukazky z praxe.

Jsem hrdym majitelem asi tri nejbeznejsich v cestine dostupnych
titulu o Texu (Latex pro zacatecniky, Typograf..., Texbook naruby),
ktere jsem se snazil pokud mozno poctive precist (krome Texbooku naruby,
jenz jsem si zatim koupil, do zasoby, nez do nej dozraju).

Prijde mi, ze Tex je vhodnym nastrojem, pro vytvareni, udrzbu a pouzivani
casto se opakujicich dokumentu v bezne (napriklad obchodni) korespondenci
(zvlaste, pokud Vasim oblibenym editorem je vi (emacs...) a mate nejake znalosti
s programovanim).

Avsak, pres veskerou mou dosavadni snahu se tento system naucit, je pro me
porad snazsi vysazet soucet nekonecne rady, nez zahlavi obchodniho dopisu.

Rad bych Vas proto poprosil, abyste:
a) me moji domnenku o nedostatku takovych zdroju v cestine vyvratili
b) si udelali chvilku casu a zkusili najit a poslat mi nejake Vami pouzivane
sablony dokumentu (nebo jen "sikovna udelatka"), ktere byste byli ochotni
uvolnit pro ostatni. Jsem ochoten venovat cast sveho volneho casu a vytvorit
stranky, kde bych tyto zverejnil. Bylo by to myslim nejen pro dobro me, ale
i ostatnich zacinajicich, potazmo pro odlehceni teto konferenci.

Rakce myslim muzete povetsinou posilat primo na muj mail.

S pozdravem

--
Petr Chloupek
petrch at regnet.cz
All work and no play makes Jack a dull boy.