help: rocnikovy projekt

Pavel Granhih pg at alfabase.sk
Tue Mar 5 09:24:42 CET 2002

Zdravim,

O TeXe toho zatial vela neviem, ale tvori cast mojho rocnikoveho projektu,
takze by som Vas poprosil o nakopnutie (najlepsie jednoduche a rychle
riesenie). Cely (publikacny) system by mal chodit z PHPcka, ktore by pustalo
rozne TeXovske programiky za ucelom:
1.) prekovertovania TeX na PS a PDF (viac menej ide)
2.) vraj sa da zabezpecit, aby po prekonvertovani TeX -> PDF boli linky v
texte funkcne a ukazovali bud do dokumentu (napr. obsah) alebo niekam von,
aka utilita a co s nou ?
3.) potreboval by som generovat klucove slova na zaklade niecoho (nadpisy,
meta informacie ?)

Zohnal som si TeX Live 5 (z 2000), ak ma niekto skusenosti s tymto balikom
budem rad, ze ma posunie, ak sa na to hodi nieco ine (MIKTeX.....), tak
pouzijem to.

Nemam velmi cas studovat tony dokumentacie (uz sa tym potom nebudem
zaoberat), takze uvitam kazdu vhodnu radu.
Vdaka.
Palo