Jak pisete cesky se znackami?

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Jun 26 09:29:26 CEST 2002

Milan Vancura <milan at ucw.cz> writes:

> Pekne rano,
>
>  ted o vikendu jsem musel psat na manzelcinych Windows, kde neni UCW
> klavesnice, a musim rici, ze i pri svych dvou metrech jsem myslel, ze jeste
> vyrostu - z toho neustaleho prepinani mezi americkou a ceskou klavesnici. Proto
> bych se chtel zeptat, jak to delate? Obzvlast v LaTeXu se spoustou \begin{} a
> \end{} - mate na to nejaka klavesova makra v editoru? Nebo neustale prepinate?
>
> Omlouvam se, jestli nekomu pripadam jako z jine planety, zazil jsem mensi sok
> :-)
>
> Milan Vancura

> [...]

Ak by ste pouzivali Emacs, uz to tu niekto pisal, ze sa da prepnut
klavesnica, ktora obsahuje CS a zaroven texovske znaky. Ja som si tam
este dorobil automaticke prepnutie SK/US klavesnice podla toho, ci je
kurzor v texte/matematickom prostredi. Mozem ponuknut, je to ale alfa
verzia.  M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm