Jak pisete cesky se znackami?

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Mon Jun 24 13:35:12 CEST 2002

Milan Vancura <milan at ucw.cz> writes:

>  ted o vikendu jsem musel psat na manzelcinych Windows, kde neni UCW
> klavesnice, a musim rici, ze i pri svych dvou metrech jsem myslel,
> ze jeste vyrostu - z toho neustaleho prepinani mezi americkou a
> ceskou klavesnici.

V Emacsu (verze 21) lze nastavit vstupni metodu pres Options -> Mule
-> Select Input Method. K dispozici jsou: czech, czech-prog-1,
czech-prog-2, czech-prog-3, czech-qwerty

Nazorny popis (vcetne obrazku klavesnice) lze zobrazit pomoci Options
-> Mule -> Describe Input Method.

Mozna to funguje i pod MS-Windows, ja to pouzivam pod Linuxem.

Alexandr.Malusek at imv.liu.se