Omluva: Linux - was: Re: Jak pisete cesky se znackami?

David Tesar davidt at ucw.cz
Mon Jun 24 14:00:56 CEST 2002

> Mimochodem, nevite, jak zaridit, aby mi GNOME automaticky nenamountoval D
> ve vypalovacce? V /etc/fstab mam noauto, ale stejne to GNOME namounuje.
> Sice ho cdrecord vypali i v tomto pripade, ale stejne se mi to nelibi.
> Nevadi mi, ze mam mount i v grafickem menu, ale vadi mi, ze se to deje
> samo.

Dobry den,

sice Gnome nepouzivam, ale na tohle odpoved znam.

Pustte si graficky konfiguracni nastroj, v leve casti stromecku najdete
Periferie - CD properties a kdyz na to tuknete mysi, tak se v prave casti
ukaze okno s nabidkami. Jedna z nich je neco ve smyslu mountovat CD kdyz
je vlozen disk. Tak zruste zaskrtnuti.

Pak se take presvedce, jestli se vam pri startu nespousti demon pro
automount. Ted zrovna nevim, jak se jmenuje, sam ho nepouzivam, ale
kdybyste ho nenasel, dejte vedet, podivam se.

David Tesar