Omluva: Linux - was: Re: Jak pisete cesky se znackami?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 24 13:36:03 CEST 2002

On Mon, 24 Jun 2002, Milan Vancura wrote:

> Omlouvam se, uplne jsem prehledl, ze Vy KDE NEpouzivate, pro GNOME plati tento
> bod 2 a zbytek by mel byt v poradku. GNOME je sice taky kolos nebetycnych
> rozmeru, ale klavesnici pouziva podle X-serveru, tim padem jsou klavesnice a
> jazyk prostredi nezavisle.

Mimochodem, nevite, jak zaridit, aby mi GNOME automaticky nenamountoval D
ve vypalovacce? V /etc/fstab mam noauto, ale stejne to GNOME namounuje.
Sice ho cdrecord vypali i v tomto pripade, ale stejne se mi to nelibi.
Nevadi mi, ze mam mount i v grafickem menu, ale vadi mi, ze se to deje
samo.

> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz