pismo pro slidy (prezentace)

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Mon Jun 24 11:37:35 CEST 2002

    Zdravim,

> Ono jde take o mnozstvi textu, ktere chcete promitnout najednou. Kdyz je
> toho textu prilis mnoho, stejne to nikdo nestaci cist (nebo prestane
> poslouchat). I kdyz jsou lidi jen v prvni rade, zvolil bych radeji vetsi
> pismo a mene textu.

- textu bude "tak akorat" (cca 5 odrazek na slide, sem tam
  obrazek). To ze to nikdo cist nebude se da celkem predpokladat.

> Toho bych se nebal, z Wordu to nemuze vyjit krasnejsi. A Wordistum bych
> doporucil font Arial nebo Verdana.

Jestli s tim mate zkusenosti tak jsem jen rad, ze to vyjde
lip. Doufam, ze to na ne udela stejny dojem, jako
na meho oponenta diplomka v latexu...
Cituji: "Po strance formalni a graficke ma prace vyjimecne
vysokou uroven..." :-)

A doufam, ze mi to daji...

				S pozdravem
--