pismo pro slidy (prezentace)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 24 11:18:35 CEST 2002

On Mon, 24 Jun 2002, Martin Sveda wrote:

>     Zdravim,

> - pri teto prezentaci budou "posluchaci" jen v prvni rade
>   (obhajba DP) :-)

Ono jde take o mnozstvi textu, ktere chcete promitnout najednou. Kdyz je
toho textu prilis mnoho, stejne to nikdo nestaci cist (nebo prestane
poslouchat). I kdyz jsou lidi jen v prvni rade, zvolil bych radeji vetsi
pismo a mene textu.

> Myslim, ze ostatni to budou mit normalnim klasickym
> Times New Roman z Wordu a nevim, jestli by moje bezpatkova
> prezentace nevypadala hur...

Toho bych se nebal, z Wordu to nemuze vyjit krasnejsi. A Wordistum bych
doporucil font Arial nebo Verdana.

> --
>                                          Martin Sveda
>
> 		      email:        sejda at kn.vutbr.cz