Font Lido STF

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 12 07:57:07 CEST 2002

Michal Houda píše:

> Problem je nejspise v dvips a okolnim smeti, viz
> http://www.cstug.cz/stormtype/stormtex.html#zaludnosti
>
> Je potreba spoustet dvips s parametrem -j0, aby se zabranilo vyhazovani
> nepouzitych znaku (partial downloading). Mozna to bude souviset i s tim,
> proc nebeha ani Yap.
>
> Parametr -j0 se da vlozit i do konfiguracniho souboru config.ps.
>
> Zdravi
>          Michal Houda

To je dost nestastne reseni, zvetsi se tim velikost vysledneho ps
postscriptu
(nemluve o tom, ze u nekterych komercnich fontu je podminka, ze v pdf
nebude
cely font). Verze 5.83 a novejsi by s tim nemely mit problem.
Navic se to da vyresit konfiguracnim souboru, aby se nacital cely jen
ten
problematicky font (zdvojenim <<).
Mimochodem o obojim se ve zminenem odkazu "zaludnosti" mluvi.

Zdravi
        Jaromir Kuben