Font Lido STF (fwd)

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jun 11 12:08:39 CEST 2002

> Postupovat podle navodu neni mozne uplne presne, ale s prihlednutim ke
> zvlastnostem pouzite distribuce.
>
> V nekterych distribucich existuje jeste adresar texmf-var ci podobny, ve
> kterem jsou sobory config.ps (pro dvips) a podobny pro pdftex a tyto
> soubory maji prednost pred systemovymi. Je mozne, ze podle navodu jste
> pozmenil ty systemove soubory, zatimco ve Vasem pripade byste mel pozmenit
> soubory ve texmf-var.

texmf-var ve sve distribuci nemam...

Proste jsem rozbalil slido.tgz a stormtex.tgz (ktery asi nema na font
lido primo zadny vliv, jsou tu spise metriky ostatnich stresovickych
fontu) a vznikle adresare texmf nakopiroval pres texmf v distribuci. Pak
jsem do texmf\dvips\config\config.ps pridal p +storm.map a p +slido.map a
do texmf\pdftex\config\pdftex.cfg map +storm.map a map +slido.map. Pak
jsem jeste pregeneroval databazi a... ...nechodi to :(

Nemohl byste nekdo s MiKTeXem zkusit rozjet Lido ve sve distribuci???
Pripadne poradit, co jsem udelal/neudelal spatne...

Trochu me zarazi uz to, ze si s tim neporadil yap a dokonce pouziva
nahradni font -- to je trochu divne, ne?

Dekuji

	PM