Zpet na zacatek, prosim! was: Re: OT: Re: archiv a diakritika

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Mon Jun 10 19:33:22 CEST 2002

Milan Vancura wrote:

> Ja si myslim, ze bychom se meli vratit zase zpatky na zacatek. Treba opadnou
> zbytecne emoce :-)
>
> 1. puvodne cely thread vznikl kvuli archivu konference. To neni zadny jiny
> problem nez naprogramovat jine zobrazovatko archivu nez to soucasne primitivni.
> mohlo by to mit mnohem vice priznivych dopadu, napr. mne ted napada:

> Takze ted jde jen o to takovy software bud najit nebo napsat. Ulehci se nam
> vsem. Ja jsem ted bohuzel prehlcen (tri zamestnani + rodina), ale pokud se
> najde jiny dobrovolnik (Matej :-), bylo by nam hej...

Ono nebude ani potřeba nic psát a instalovat. Např. groups.google.com si
s češtinou ve zprávách celkem hravě poradí (i s Pavlovým utf-8, se
kterým měl můj obstarožní Netscape Messenger problém). Stačilo by třeba
na stránky CSTUGu dát odkaz i na tento archiv, a ne jen na ten
ne=E8esk=FD.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz