Zpet na zacatek, prosim! was: Re: OT: Re: archiv a diakritika

Dan Ohnesorg Dan at ohnesorg.cz
Mon Jun 10 17:59:49 CEST 2002

Dne Mon, Jun 10, 2002 at 05:25:17PM +0200, Milan Vancura napsal:

> Takze ted jde jen o to takovy software bud najit nebo napsat. Ulehci se nam
> vsem. Ja jsem ted bohuzel prehlcen (tri zamestnani + rodina), ale pokud se
> najde jiny dobrovolnik (Matej :-), bylo by nam hej...

Ja uz jsem to sem jednou psal je to MHonArc, umi vse vyse popsane.

> carky, aspon tehdy, kdyz je to opravdu potreba. Proto navrhuji dat postupne
> dohromady navod ala "Prvni pomoc pro cteni a psani ceskych mailu".

A o tomhle s Ondrejem Bojarem delali kdysi davno cely web na www.cestina.cz,
pravda v posledni dobe je uz trochu hodne neaktualni, ale pro vetsinu lidi
jsou neaktualni i tam diskutovana temata, protoze drtiva vetsina veci je uz
cesky z distribuce a nemuseji se hledat obezlicky.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan at ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /