Zpet na zacatek, prosim! was: Re: OT: Re: archiv a diakritika

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Mon Jun 10 17:37:33 CEST 2002

On Mon, Jun 10, 2002 at 05:25:17PM +0200, Milan Vancura wrote:
> 2. V prubehu debaty se nakousl dalsi problem, a to prohlizeni mailu psanych s
> cestinou na nasich domacich pocitacich aneb "MNE TO TAKY NEFUNGUJE". To by se
> dalo resit okamzite, nejsme pochopitelne prvni, koho to pali. Rozhodne mi
> prijde absurdni, aby v konferenci o kvalitni ceske sazbe neslo psat hacky a
> carky, aspon tehdy, kdyz je to opravdu potreba. Proto navrhuji dat postupne
> dohromady navod ala "Prvni pomoc pro cteni a psani ceskych mailu".
>
> Ja jsem si zaridil, ze si mohu cesky psane maily cist z jednoho serveru
> [...]

Domnívám se, že možná by to šlo i s pinem (který já nepoužívám),
ale mohl bych poprosit všechny komu to nefunguje (a s kým nejsem
už v kontaktu), aby se pokusili kouknout do návodu k jejich
maileru, pak ještě na www.cestina.cz, a pokud stále nic
nenaleznou, tak aby mi dali vědět na soukromou adresu?

   Děkuji

      Matěj
Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
    -- Alexis de Tocqueville