archiv a diakritika

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Thu Jun 6 10:28:44 CEST 2002

Stepan Kasal wrote:
> Nevim, v jakem formatu je archiv, ale pravdepodobne pujde snadno transformovat
> do formatu mbox, ktery pak umi obvykle postovni programy, treba mutt, precist.

skusal som to "rucne", ale nejde to. Okrem toho, radsej by som si to
pozrel v textovom editore.

> Svoji sanci dostat lepsi odpoved zvysite, pokud uvedete, jaky operacni system
> a mailovy program pouzivate.

v podstate je mi to jedno (Win, Linux, UNIX-SGI). Najlepsia by bola
nejaka prenositelna konverzna utilita. Najviac sa mi pozdava ten
perlovsky skript Milana Vacuru.
-----------

Lubos Kloc wrote:
> tedy prostredku e-mailu, konkretne MIME. Prohlizejte
> soubory pomoci nejakeho programu, ktery tohle kodovani
> umi automaticky zpracovat (vsechny slusnejsi e-mail

ale z gopheru mi lezie textovy subor, nie mailobox

> Nejhorsi je, kdyz pocitac odesilatele napise do hlavicky
> charset=iso-8859-1 ale skutecne kodovani je cp-1250.

suhlas

Milan Vancura wrote:

> perl -pe 's/=([0-9A-F]{2})/chr(hex($1))/ge;'

Ale skutocne najlepsie by bolo, keby uplne vsetci pisali do tejto
konferencie bez diakritiky. Viem, vracia nas to do doby kamennej, ale
urcite nemate radi, ked sa ludia pytaju stale tie iste veci. Mozno
dovodom je aj to, ze zaciatocnici neradi luskaju takto zakodovany
archiv.

Dakujem za vsetky rady
                         Peter Gasparovic