Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue Jun 4 18:44:17 CEST 2002

On  4 Jun, Zdenek Wagner wrote:
> A je to jen v prikazovem radku, nebo i v grafickych programech?
> Kdyz si napriklad pres VNC z OS/2 poustim Photoshop na
> sousednim pocitaci a otviram obrazek, ktery je na sdilenem
> disku, pak trva skoro minutu, nez se k tomu adresari doklikam
> (a to jsem si na tom sdilenem disku vytvoril specialni adresar
> s nazvem !, aby byl hned na zacatku). Kdyby fungoval tabelator
> stejne jako v gimpu, bylo by to radove rychlejsi...

Vím, že links (jak se jmenuje česky to, co vytvořím pomocí 'ln
-s'?) jsou brain-damaged na Windowsech, ale v tomhle případě by
snad mohly pomoci, ne?

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
    -- Alexis de Tocqueville