Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal at tiscali.cz
Tue Jun 4 18:05:57 CEST 2002

On Tue, Jun 04, 2002 at 01:47:46PM +0200, OldFrog wrote:

> Jsem vdecen, ze zde tato slova zaznela, mel jsem je ostatne
> dodat sam. Teprve pak lze s klidnym svedomim doporucit
> vim 8-). Vzdyt i ja sam jsem jej zacal pouzivat az 2 roky
> po svem vstupu do unixoveho sveta.
> OldFrog.

Existuje ještě opačná cesta: Začít používat vim už ve Windows.
Touto cestou jsem se vydal, abych neměl problémy při střídání
systémů. Ovládání je v obou systémech totožné. Už ve Windows
jsem tedy začal využívat výhod linuxového světa. Přechod na
Linux se mi tím dost zjednodušil, protože jiný editor už
nepoužívám.

Makra si po úpravách ukládám na server, takže je mám naráz
k dispozici na všech počítačích, které jsou připojeny k internetu.
S oblibou využívám jejich přetěžování, tedy stejné makro v souborech
různých typů vykonávají sémanticky stejné operace. Díky tomu si
nemusím pamatovat syntax spousty LaTeXových příkazů.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz