OT: Anketa na grafika.cz

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jun 4 18:41:45 CEST 2002

Zdravim,

ja nevim, mne se ta anketa docela libila :)

V otazkach typu:
 - Jak casto program pouzivate? (denne)
 - Uvzujete o zmene? (ne, tento mi zcela vyhovuje)
 - ...

Jsem mohl docela hezky vyjadrit svuj vztah k TeXu :)

Skoda, ze tam jeste nepridali pdfTeX, to bych mohl napsat, ze se chas od
casu k jinemu sazecimu systemu uchylim :) Takhle jsem to musel shrnout do
jednoho :)

Mejte se krasne a piste (v TeXu) treba i basne :)

	PM