vnoreny \newcommand{} a "ilegal parameter number"

OldFrog ondranemecek at volny.cz
Tue Jun 4 11:04:57 CEST 2002

Poukud tomu dobre rozumim, nemohu vnorovat (re)definice prikazu do sebe:

\newcommand{\cmda}[2]{
    this is cmda #1 #2
    \newcommand{\cmdb}[3]{
        this is cmdb #1 #2 #3
    }
}

mimo jine proto, ze cmda ma pouze 2 parametry, kdezto ja - kdesi v jeho tele -
- pouzivam i treti. Jak mam ovsem postupovat, pokud potrebuji, aby byl urcity
prikaz modifikovan pouze v pripade pouziti uvnitr jineho prikazu? Je v LaTeXu
odpovidajicim  resenim definice PROSTREDI cmda, pri jehoz zahajeni si
predefinuji/vytvorim prikaz cmdb?

Dik za vyjadreni, (La)TeX se teprve ucim.
OldFrog.