Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Tue Jun 4 11:14:22 CEST 2002

Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz> writes:

> A je to jen v prikazovem radku, nebo i v grafickych programech? Kdyz si
> napriklad pres VNC z OS/2 poustim Photoshop na sousednim pocitaci a
> otviram obrazek, ktery je na sdilenem disku, pak trva skoro minutu, nez se
> k tomu adresari doklikam (a to jsem si na tom sdilenem disku vytvoril
> specialni adresar s nazvem !, aby byl hned na zacatku). Kdyby fungoval
> tabelator stejne jako v gimpu, bylo by to radove rychlejsi...

Obavam sa, ze len na prikazovom riadku. Aj to nie tak pekne, ako v
Linuxe; ak je viac suborov s rovnakym zaciatkom, treba stlacat
tabelator dalej.
Inak v dialogovych oknach mi funguje stlacenie prveho pismena
suboru/adresara, ak je kurzor vo vybere suborov - kurzor nan skoci.

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm